سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
 تعداد کل بازدید : 138549

  بازدید امروز : 17

  بازدید دیروز : 2

شب نوشته‏های تلخون

[ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

 

 

لینک دوستان

 

درباره خودم

شب نوشته‏های تلخون
تلخون
هر کی خوابه خوش به حالش/ما به بیداری دچاریم.

 

لینک به لوگوی من

شب نوشته‏های تلخون

 

حضور و غیاب

یــــاهـو

 

بایگانی

شب‏نوشته‏های 85
شب‏نوشته‏های 86
شب‏نوشته‏های 87
شب‏نوشته‏های 88
شب‏نوشته‏های 89

 

اشتراک

 

 

شاداب سازی شوید!

نویسنده:تلخون::: جمعه 88/6/13::: ساعت 3:37 صبح

بخشنامه شاداب سازی به مدارس ابلاغ شد

معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت:بخشنامه شاداب‌سازی به مدارس ارسال شده است.

محمد بنیادی در گفت‌و‌گو با فارس اظهار داشت: طرح شاداب‌سازی مدارس ،6 ماه پیش از سوی گروه مشاوره آموزش و پرورش شهر تهران طراحی شد و در چندین جلسه سی دی شاداب‌سازی به مدیران و مسئولان پرورشی ارسال شده است.

بنیادی ادامه داد:اهتمام اجرای طرح هجرت 3 در تمامی مناطق که با رشد صد در صدی رو‌به‌رو بود در طرح شاداب‌سازی مدارس نیز موثر بوده است.

وی در خصوص مفاد بخشنامه ارسالی طرح شاداب‌سازی به مدارس افزود:

1.     تشکیل ستاد بازگشایی شکوهمند(!) مدارس 

2.     ابلاغ و تقویم زمانبندی جلسات(؟؟؟یعنی چی؟)

3.     مشارکت حداکثری نهادها(!)

4.     تبلیغات و آماده سازی جامعه با توجه به تقارن این روز با ایام دفاع مقدس

5.     برگزاری نمایشگاه در عرصه دفاع مقدس

6.     و ارزشیابی فعالیت ها(!)

 از مفاد این بخشنامه محسوب می‌شود.معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش شهر تهران گفت:مناطق مانند سازمان آموزش و پرورش باید برنامه هفتگی و آموزشی و پرورشی مدرسه را به منازل و دانش آموزان تحویل دهند.

روزنامه همشهری ـ 11/6/1388ـ صفحه 5

***

گرچه هنوز تابستان است و مدارس باز نشده اما من بعد از دیدن این خبر چنان به وجد آمده بودم که نمی‌دانستم چه طوری باید خوش‌حالی‌ام را کنترل کنم.به معنی واقعی(!) در پوست خودم نمی‌گنجیدم و نزدیک بود به انجام حرکات موزون(!) روی بیاورم که مادرم مرا متوجه حقیقت تلخی کرد و آن اینکه من امسال دیگر دانش‌آموز نیستم. البته به یاد آوردن این حقیقت خیلی خیلی تلخ مرا به شدت ناراحت کرد چون دانش‌آموزان سال تحصیلی 89ـ88 قرار بود از چنین طرح شاداب کننده‌ای بهره‌مند شوند و من درست امسال باید فارغ‌التحصیل می‌شدم. آرزو کردم خدایا کاش می‌شد من دوباره دانش‌آموز می‌شدم تا بتوانم از این طرح شاداب کننده بهره ببرم و در دلم واقعاً به دانش‌آموزان سال تحصیلی 89ـ88 غبطه خوردم.چون من تنها با دیدن این خبر این همه "شاداب سازی" شده بودم چه برسد به کسانی که امسال دانش‌آموز هستند و بی‌شک در مواجهه با این طرح از شدت شاداب شدگی دوست خواهند داشت که حتی جمعه‌ها نیز به مدرسه بروند.در زمان ما که اصلاً چنین تمهیداتی برایمان در نظر نمی‌گرفتند.خبری از طرح شاداب سازی آن هم به این گستردگی و با این جزییات نبود.ما را صبح‌های سرد پاییز و زمستان توی حیاط نگه می‌داشتند برای ورزش با صدای سوت( و نه زبانم لال موسیقی) تا حسابی روحیه بگیریم و اگر می‌خواستند خیلی شاداب سازی‌مان کنند می‌بردنمان سینما تا با تماشای فیلم "میم مثل مادر" و زنده شدن یاد تمام اموات‌مان و جاری کردن چشمه‌ی اشک‌هایمان حسابی شاداب شویم.

خب دیگر...می‌دانم شما هم از شدت شادابی ‌ای که این خبر برایتان ایجاد کرد دیگر روی پا بند نیستید و می‌خواهید هر چه سریع‌تر این خبر را به تمام دانش‌آموزان موجود در فامیل‌تان پیامک کنید.من هم دیگر وقت‌تان را نمی‌گیرم.زودتر بروید و دل این جماعت مظلوم را که تازه دارد به بخش‌هایی از حقوق طبیعی خودش دست پیدا می‌کند شاد کنید.

*پ.ن:

شاداب شدن هم مثل همه‌ی موارد دیگر زندگی‌مان دستوری و بخش‌نامه‌ای است:

شاداب باشید دانش‌آموزان.این یک دستور است.

*بدون شرح:

به اطلاع می رساند وفق مواد 32 و 33 قانون جرایم رایانه ای،  کلیه ارائه دهندگان خدمات دسترسی (ICP – ISP ) و خدمات میزبانی ( سایتها سرویس های وبلاگ نویسی  و ..) مکلفند طبق دستور صادره  مراجع قضایی ، اطلاعات کاربران از جمله IP  آنها را به مقامات و ضابطین قضایی تسلیم نمایند.



  • کلمات کلیدی :


  • [ خانه | ایمیل |شناسنامه | مدیریت ]

    ©template designed by: www.persianblog.com